torsdag 15. januar 2015

Dyptrykk

Her er bilde jeg valgte og bruke som dyptrykk. Dette bilde tok jeg med Canon EOS 55oD. 
 Dette er et bilde under prossesen av dyptrykket. Vi skulle velge det som var viktigts for og få frem meningen i bildet.

Her er videre under prossesen av trykket. Som dere ser har jeg valgt og ta med alle brosteinene, siden det er mye av det på bilde, og det er mye utav brosteiner i Bergen. 
Dette er et bilde av trykket når det er ferdig risset, men ikke trykt. Jeg har lagt et svart ark bakom trykket for å se hvor jeg har risset bedre.
 Dette er et bilde av resultatet, jeg valgte og bruke svart maling til trykket mitt. Jeg malte over hele bildet med svart, og deretter la jeg det i trykk maskinen.


 Og her er et bilde av utstyret jeg brukte til å risse bildet mitt med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar