fredag 16. januar 2015

3 beste bildene

Hei bloggen. 
Vi har fått i oppgave å legge ut de tre beste bildene som vi har tatt igjennom dette halvåret, med en beskrivelse til hvert av bildene. Her er mine tre bilder som jeg liker best utav de bildene jeg har tatt og lagt ut på bloggen min tidligere. 



Jeg starter med dette fine bilde, jeg liker det fordi man kan se vepsen på bilde så utrolig godt, og de andre fargene på bilde passer bra inn, de er ikke for svake eller for skarpe, og bakgrunnen er ikke forstyrrende. Dette bilde tok jeg i August. Jeg brukte litt lang tid på å fange øyeblikket, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. 

Dette bilde tok jeg på skolen, det er et bilde jeg liker veldig godt fordi bakgrunnen er så utydelig, og med en gang vi ser bilde så ser vi hva det er som er fokuset på bilde. Jeg synstes også at det var fint at vi kan se et skimt av sollys på strået, derfor har jeg valgt dette bilde som et av mine tre beste.



Dette bilde tok jeg i Bergen by. Dette er snakk om å fange øyeblikket bildet, i det jeg gikk rundt hjørnet på gaten traff dette bilde meg. Jeg liker dette veldig godt fordi det er følelser i bilde, det er kjærlighet, og litt gammeldags. Vi ser gamle tette hus og bro steiner, og det beste av alt, et kjæreste par midt i gaten. Jeg liker fargene på bilde.



Jeg har valgt disse bildene fordi det er bilder som er tatt der og da, jeg har fanget øyeblikket i bildene, og ble utrolig fornøyd med resultatet av bildene mine. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar